Ročne ure in nakit priznanih blagovnih znamk

Femme Fatale 2017, televizijska voditeljica Ota Širca Roš ter Azra Čehić, regionalni vodja prodaje podjetja Thomas Sabo s podeljenimi nagradami za zmagovalko (foto: Vito Tofaj)

Letošnja fatalna ženska je po izboru bralcev najbolj branih slovenskih revij, postala televizijska voditeljica Ota Širca Roš. "Ženske zapeljujemo, rojevamo, manipuliramo, smo strastne in tudi bolj senzibilne, zato lahko sežemo onkraj oprijemljivega". 

Certina v svojih tokratnih novostih predstavlja model DS Podium Laptimer. Precejšnja novost tega modela je tako imenovani števec krogov, ki kronografskemu merjenju časa dodaja natačnost in prikaz ene desetinke sekunde v realnem času. Všečnost tega modela, ki pozna štiri barvne kombinacije, na zapestje prenaša čarobnost slehernega dirkališča. 

V svojih novostih pa tokrat niso pozabili na ljubitelje vodnih športov, ki si lahko po novem omislijo model DS Action Chronometer v kar petih različicah. 

PRAVILA NAGRADNE IGRE »TISSOT IN NBA«

Ljubljana, 29.9.2017

 

  1. člen

Po teh pravilih prireja Slowatch d.o.o., Podutiška cesta 152, 1000 Ljubljana ( v nadaljevanju: Organizator) na področju Republike Slovenije nagradno igro v promocijske namene z naslovom »Osvoji kapo moštva NBA«  (v nadaljevanju: nagradno igro). Facebook ni organizator nagradne igre.

  1. člen

Nagradna igra bo potekala na Facebook strani Slowatch, ki je dostopna na spletnem naslovu https://www.facebook.com/Slowatch/ (v nadaljevanju Facebook stran Slowatch). Nagradna igra bo potekala od petka 29.9.2017 do vključno petka 6.10.2017 do 12:00 ure.

  1. člen

V nagradni igri sodelujejo vsi državljani Slovenije, ki bodo v skladu z navodili oddali svoj komentar. Ena oseba lahko zapiše več komentarjev, a lahko prejme samo eno nagrado. Nakup ni pogoj za sodelovanje.

  1. člen

Način sodelovanja v nagradni igri: organizator bo pozval k sodelovanju v nagradni igri s Facebook objavo. Naloga sodelujočih je, da v komentarju zapišejo moštvo NBA lige, ki ga lahko vidijo na eni izmed predstavljenih kap znotraj Facebook objave, ki je namenjena nagradni igri. Z objavo komentarja potrjujejo sodelovanje v nagradni igri. Označevanje osebe, kateri bi poklonili kapo ekipe NBA, ni pogoj za sodelovanje v nagradni igri. Med vsemi sodelujočimi bo organizator izžrebal 6 oseb, ki bodo prejele 2 kapi moštev NBA. Izbor nagrad je opredeljen v 5. členu pravil.

  1. člen

Nagrada sta 2 kapi moštev NBA. Skupno število nagrajencev: 6 (šest). Nagrajenec mora v roku enega tedna od prejema sporočila o nagradi, sporočiti svoje osebne podatke (ime in priimek, naslov, davčno številko). Pridobljene nagrade ni možno zamenjati za gotovino. Število kap namenjenih za nagrado je omejeno na skupno 12 (dvanajst). Glede na to, da obstaja velika možnost izbora enakih kap (moštev), si organizator nagradne igre pridružuje pravico, da lahko podeli nagrado tudi v primeru, ko je nagrajenec izbral kapo drugega moštva (naprimer nagrajenec v komentarju zapiše, da bi rad prejel kapo moštva Miami Heat, organizator pa mu lahko dodeli kot nagrado kapo moštva Chichago Bulls. Razlog za to je, da ima organizator na voljo eno kapo na moštvo). Nagradna igra ne velja za zaposlene v podjetju Slowatch d.o.o. Zaposleni v nagradni igri lahko sodelujejo, vendar jim v primeru izžrebanja nagrada ne bo izročena, žreb pa se bo ponovil.

  1. člen

Žrebanje ni javno in poteka v prostorih Slowatch d.o.o., Podutiška cesta 152, 1000 Ljubljana. Tričlanska komisija bo med vsemi pravilnimi odgovori izžrebala 6 nagrajencev. Žrebanje izvaja podjetje BHS skupina d.o.o, ki za organizatorja igre, aplikativno izvede nagradno igro na omrežju Facebook. Žrebanje bo naključno. Komisija preveri, ali je izžrebani/a zadostil vsem pogojem, ki jih opredeljuje nagradna igra. Za pravilen odgovor se šteje vnos komentarja o izbiri moštva lige NBA in/ali označi prijatelja/prijateljico, kateremu/kateri bi podaril/a kapo moštva NBA.

  1. člen

Nagrajenec bo v primeru, da je v nagradni igri izžreban za nagrado, obveščen preko zasebnega sporočila na Facebook aplikaciji, najpozneje 7 dni po zaključku nagradne igre. V kolikor se v roku 7 dni od datuma prejema obvestila ne javi s popolnimi podatki, ne bo upravičen do nagrade.

  1. člen

Nagrajenec je po zakonu o dohodnini davčni zavezanec, zato je pred prevzemom nagrade dolžan predložiti svojo davčno številko.  Vrednost nagrade ne presega zakonsko določeno mejo za akontacijo dohodnine iz tega naslova, zato nagrajenec, ki prejme nagrado, ne bo razporejen v višji dohodninski razred. Akontacijo dohodnine plača Slowatch d.o.o. . Vrednost nagrade je 39,90€.

  1. člen

Organizator se zavezuje, da bo osebne podatke, zbrane v okviru te nagradne igre, varoval v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov ter Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Organizator nagradne igre bo osebne podatke nagrajencev uporabljal izključno za namene izvedbe nagradne akcije ter podeljevanja nagrad v nagradni akciji. Organizator jamči, da podatki, ki jih bodo sodelujoči posredovali, ne bodo predani v roke tretji osebi ali kakorkoli drugače uporabljeni v nasprotju z zakonodajo Republike Slovenije. Skladno s 30. in 31. členom Zakona o varstvu osebnih podatkov lahko oseba, na katero se osebni podatki nanašajo, zaprosi pri upravljavcu osebnih podatkov za njihovo posredovanje. Upravljavec zbirke osebnih podatkov bo podatke sporočil najkasneje v roku 15 dni po prejemu zahteve oz. v enakem roku sporočil, da podatkov ne bo posredoval. Upravljavec zbirke osebnih podatkov je organizator nagradne igre – Slowatch d.o.o..

  1. člen

Organizator lahko spremeni ta pravila, če to zahtevajo vzroki tehnične ali komercialne narave ali vzroki na strani javnosti. Pravila in spremembe pravil bodo objavljeni na Facebook strani Slowatch, ki je dostopna na spletnem naslovu https://www.facebook.com/Slowatch/

  1. člen

Vse morebitne reklamacije v zvezi z nagradno igro ter v zvezi z nagradami lahko pošljete na elektronski naslov marketing@slowatch.si.

  1. Člen

V primeru sporov, ki nastanejo v zvezi z nagradno akcijo, je pristojno stvarno sodišče v Ljubljani. Pravila pričnejo veljati od 29. 9. 2017 dalje.

Ljubljana, 29. 9. 2017, Slowatch d.o.o.

 

Omega Planet Ocean Seamaster Deep black

Prestižni švicarska znamka urarskih presežekov OMEGA, je postala uradni časomerilec najtežje navtične dirke na svetu, Volvo Ocean Race. Gre za najtežjo in najdaljšo priobalno dirko, kjer so na preizkušnji svojih skrajnih zmogljivosti tako tekmovalci, kot tudi plovila. Dirka združuje najtrdnejše in najhrabrejše jadralce  in ekipe iz celega sveta. Za vse posadke na krovu jadrnic, bo tekma s časom ključnega pomena, OMEGA pa bo natačno spremljala njihov napredek v boju s tokovi, vetrovi in valovi, na njihovi kar 45.000 navtičnih milj dolgi dirki, katere pričetek bo 22. oktobra v španskem mestu Alicante.   

TAG Heuer 01, Tom Brady limited edition

TAG Heuer in Tom Brady, ambasador blagovne znamke od leta 2015, podajalec NFL ekipe Patriotov iz New England-a in petkratni prvak Super Bowl-a, ponosno predstavljata posebno serijo znamenitega kronografa Heuer 01.

TAG Heuer je ponosno odprl svetovno razstavo, ki jo je poimenoval Heuer Globetrotter oz. svetovni popotnik. Od 16.9. dalje, je tako po različnih svetovnih velemestih na voljo za ogled razstava, ki je temasko obarvana z zgodovino Heuerjevih modelov, katerih večina prihaja iz hišnega muzeja v kraju La Chaux-de-Fonds, kjer je tudi sedež tega imenitnega proizvajalca vrhunskih naprav za merjenje časa.

TAG Heuer_Singapore GP_Patrick Dempsey & Max Verstappen

V letošnji sezoni dirk Formule ena v Singapurju, sta sodelovanje združili kar dve zvezdi. Ameriški igralec in dirkač Patrick Dempsey ter nizozemski voznik ekipe Red Bull Racing F1, Max Verstappen.  Dirkaški navdušenci in gledalci so imeli tako priložnost poleg vpogleda v nekaj zelo eksluzivnih in zgodovinskih modelov ur Tag Heuer, ki so nastali na kot inspiracija motošporta, doživeti vrsto zanimivosti z obema zvezdnikoma. Slogan #dontcrackunderpressure se je izražal tudi v hudomušnem kvizu, na katerem sta morala oba udeleženca kar najhitreje odgovoriti na 10 vprašanj. Vrhunec dogodka je bila predstavitev novega eksluzivnega in številčno limitiranega modela Carrera Heuer 01 Red Bull racing edition.

Z veseljem naznanjamo prihod nove znamke srebrnega nakita, THOMAS SABO. Od leta 1984 je ime THOMAS SABO sinonim za trendovski, inovativen in raznolik nakit visoke kakovosti.

 

Ob tej priložnosti je znani DJ in TAG Heuer-jev ambasador pojasnil povezavo med glasbo in urarstvom. Preciznost, tehnologija, inovacije so stvari, ki povezujejo oba svetova, je povedal David Guetta.

Ibiza, Španija 28. avgust 2017
David Guetta, ikona plesne glasbene scene in amabasador švicarske blagovne znamke TAG Heuer je na Ibizo - domu elektronske glasbe in otoku, katerega vsako leto obiščejo najboljši svetovni dj-i je povabil kar nekaj imenitnih gostov na posebno druženje.
 
V butiku TAG Heuer v Ushuaïa-ji (enemu najbolj priljubljenih hotelskih otokov, kjer je David Guetta rezidenčni DJ), zvezda pojasnjuje podobnosti med svetom urarstva in glasbeno industrijo. To je svet, kjer tehnologija igra pomembno vlogo, ko vpliva na naša čustva. Tako kot TAG Heuer tudi David Guetta ostaja v ospredju svoje industrije in bo ostal ikona za tiste, ki so sedaj v zgodnjih dvajsetih letih.

FLOYD MAYWEATHER JR

Hublot in Floyd Mayweather zopet skupaj v imenu "Money Fight", na drugi strani Conor McGregor


22.Avgust, 2017 (Las Vegas, NV) - Hublot, ikonična švicarska znamka predstavlja Art of Fusion in s ponosom že v drugo vstopa v partnerstvo s slovitim bokserjem Floyd "Money" Mayweather-jem, ki velja za 12-kratnega svetovnega prvaka in tako ostaja neporažen. Tokrat se bo v bojnem ringu srečal z UFC zvezdo Conor McGregor-jem to soboto v T-Mobile areni v Las Vegasu.

Na otouku Maui na Havajih rojeni Kai Lenny odkriva lepote Švice. Aloha!

Na povabilo TAG Heuer-ja se je ultra talentirani ameriški atlet, ki je po rodu s Havajev Kai Lenny - med drugim tudi surfer, windsurfer, kitesurfer in sedemkratni svetovni prvak v supanju po največjih valovih na svetu, udeležil podviga v Švici. Prestal je različne adrenalinske preizkušnje in sicer plezanje, deskanje na snegu in padalno jadralstvo, seveda pa se ni izognil svojemu najljubšemu športu na neobičajih mestih. Njegove avanutre lahko pogledate po epizodah na TAG Heuer fb strani. https://www.facebook.com/TAGHeuer

Toni Cetinski in TAG Heuer

 In Toni Cetinski jo sedaj ima. Namreč TAG Heuer uro. Posnosni smo, da lahko naznanimo sodelovanje med hrvaškim popularnim pevcem in urarsko švicarsko znamko TAG Heuer, ki je pri nas vedno bolj popularna. Strastna ljubitelja te znamke in tudi že obstoječa ambasadorja sta tudi dj dvojec Vanillaz, ki ju to poletje lahko ujamete na številnih glasbenih dogodkih v naši regiji.
Romantični Toni to poletje tudi ne počiva in lahko ga ujamete na koncertu v naši regiji.