Ročne ure in nakit priznanih blagovnih znamk

Femme Fatale 2017, televizijska voditeljica Ota Širca Roš ter Azra Čehić, regionalni vodja prodaje podjetja Thomas Sabo s podeljenimi nagradami za zmagovalko (foto: Vito Tofaj)

Femme fatale 2017 in Slowatch

Letošnja fatalna ženska je po izboru bralcev najbolj branih slovenskih revij, postala televizijska voditeljica Ota Širca Roš. "Ženske zapeljujemo, rojevamo, manipuliramo, smo strastne in tudi bolj senzibilne, zato lahko sežemo onkraj oprijemljivega". 

Televizijska voditeljica Nuša Lesar in direktor prodaje Slowatch, Boštjan Bahovec  (foto Vito Tofaj)
Barbara Tell, vodja programa blagovne znamke Thomas Sabo, direktor prodaje Slowatch, Boštjan Bahovec ter Azra Čehić, regionalni vodja prodaje podjetja Thomas Sabo (foto: Vito Tofaj)
direktor prodaje podjetja Slowatch, g. Boštjan Bahovec in Femme Fatale 2017, televizijska voditeljica Ota Širca Roš (foto: Vito Tofaj).
Ena izmed nagrad za Femme Fatale 2017, ročna ura Thomas Sabo model Karma WA0257-277-201-38.

Prireditev je potekala pretekli petek v Festivalni dvorani v Ljubljani, ki se je za ta večer prelevila tudi v eno izmed najbolj eksluzivnih kulinarčnih doživetij. Za izbor menujev in hrano je poskrbel priznani kuharski mojster Bine Volčič, pod katerega taktirko so bile jedi na dogodku dejansko prava paša za okušanje. 

Ota Širca Roš je že dolgo znanka malih tv ekranov kot priljubljena voditeljca POP-In-a, mnogim pa je iz preteklosti znana tudi kot hudomušna radijska voditeljica. O fatalnosti žensk je povedala sledeče: »Fatalne smo že samo zato, ker smo ženske. Ženske zapeljujemo, rojevamo, manipuliramo, smo strastne in tudi bolj senzibilne, zato lahko sežemo onkraj oprijemljivega.« Sama se najbolj fatalno počuti takrat, ko se ji zdi, da je dosegla spremembo na bolj samo zato, ker je to ona. S svojim značajem, šarmom in humorjem. Ko za premik sploh ne potrebuje drugega argumenta." Letošnje kandidatke na izboru Femme fatale 2017 so bile tudi: Alja Viryent, Ula Furlan, Tjaša Perko, Pia Škofic, Nuša Lesar, Hana Karim ter Ines Erbus. 

 

Slowatch se je na prireditvi predstavil udeležencem in širšim medijem s svojo novo blagovno znamko Thomas Sabo ter z nakitom in uro nagradil tudi zmagovalko letošnje prireditve. Nagrade ji je podelila Azra Čehić, regionalni vodja prodaje blagovne znamke Thomas Sabo.