Ročne ure in nakit priznanih blagovnih znamk

Priznana japonska znamka trdoživih in vsestranskih zapestnih ur G-Shock je svojo 35. obletnico proslavila v petek, 19. 10. 2018 v ljubljanskem klubu Cvetličarna.

Tekom razprodanega dogodka Hip-Hop Reunion 2018 - Special Edition je G-Shock s svojimi zvestimi strankami proslavil svoj 35. rojstni dan. Zabave se je udeležil tudi ambassador znamke, profesionalni skateborder Timotej Lampe Ignjić.

Vse udeležence, ki so na dogodek prišli je s svojo G-Shock uro sta Slowatch in G-shock obdarila, za vse ostale pa pripravila nagradno igro, v kateri so lahko osvojili G-Shock zapestno uro.

Direktor prodaje Slowatch, Boštjan Bahovec, Lara Komar, urednica revije Avenija Petra Kancler

Urednica revije Avenija Petra Kancler je razglasila najbolj fatalno žensko letošnjega leta, to je Lara Komar. »Moje prve asociacije ob besedi fatalnost so žar, svoboda in magnetizem,« nam je zaupala femme fatale 2018 Lara Komar. »Fatalnost je strast, s katero korak za korakom ustvarjaš življenje. In zavedanje te notranje moči spremeni odnos do vsega, kar se okoli tebe dogaja, te naredi svobodno, lepo, usodno,« pravi igralka.

Zvezdnica  velikih platen in častna gostja dogodka, Nicole Kidman, je imela v Sankt Peterburgu čast otvoriti eksluzivno svetovno razstavo vrhunske urarske hiše Omega z nazivom »Njen čas«.

Blagovna znamka CLUSE se ponaša z osmimi kolekcijami modnih ženskih zapestnih ur. Hišni oblikovalci pa ne počivajo in omenjenim kolekciijam samozavestno dodajajo igrive in simpatične kolekcije modnega nakita, ki jih z lahkoto kombiniramo in ustvarimo edinstven modni slog.

 

CLUSE nakit je preprost in eleganten. Popolnoma nova kolekcija je elegantno izdelana,  igriva in minimalistična po naravi. V dizajnu je skrita živahna energija in subtilno gibanje.

 

Glamurozen samostojno in čudovit v kombinaciji z uro – pravzaprav kar #outfitgoals, kot bi povedale naše CLUSE influenserke, Lepa  Afna, Tjaša Kokalj Jerala, Sara Zavernik in Eva Ahačevčič Pakiž. Ki vsak trenutek izkoristijo kot novo priložnost za zabavo z osebnim slogom.

CLUSE nakit je izdelan z natančnostjo in z močnim poudarkom na materialih. Kolekcija Idylle recimo prinaša neokrnjeno privlačnost naravnega belega kamna s svojo edinstveno marmorno patino v kombinaciji s srebrom.

 

Nakit je na voljo v zlati, srebrni in rose zlati barvi, najdete ga v prodajalnah Slowatch po Sloveniji.


 

Tony Cetinski in Boštjan Bahovec, direktor prodaje podjetja Slowatch

TAG Heuer in Tony Cetinski sta pred dnevi tudi uradno sklenila svoje sodelovanje. Pretekli teden je Tony podpisal pogodbo in s tem tudi uradno postal prijatelj te prestižne švicarske urarske hiše TAG Heuer ter se s tem pridružil vrsti svetovno znanih ambasadorjev te ugledne urarske znamke po svetu. V prečudovitem in idiličnem Rovinju, rojstnemu mestu pevca, sta pretekli teden z direktorjem prodaje podjetja Slowatch, Boštjanom Bahovcem, tudi formalno sklenila to prijateljstvo. Tony, ki ni velika pop zvezda in mojster večnih uspešnic samo v Sloveniji in na Hrvaškem, temveč tudi med izseljenci širom sveta, bo odslej regijski obraz blagovne znamke TAG Heuer, ta pa ga ne bo spremljala zgolj na njegovem zapestju, temveč se mu bo pridružila tudi na njegovih projektih in koncertih znotraj regije. 

Letošnja zabava po podelitvi nagrad Žarometi je minila v Tommy Hilfiger slogu!

Profesionalna plesalca in člana ekipe popularnega plesnega TV šova Zvezde Plešejo, Tadeja Pavlič in Arnej Ivkovič sta se udeležila letošnje podelitve medijskih nagrad Žarometi. Na zabavi po podelitvi sta svoj videz popestrila s Tommy Hilfiger uro iz nove kolekcije, vsi ostali udeleženci zabave pa so lahko uživali v zapestnicah v enakem stilu.

Vabljeni v novo prodajalno Slowatch na Slovenski cesti v Ljubljani

Odprli smo novo prodajalno na Slovenski cesti v Ljubljani, strogem centru mestnega središča. Vsi ljubitelji in ljubiteljice ur in nakita, vljudno vabljeni. V naši ponudbi boste našli ure in nakit svetovno znanih proizvajalcev kot so Boss, Tommy Hilfiger, Thomas Sabo, Calvin Klein, Tissot, Certina, Emporio Armani, Police, Sector in vrsto drugih. Privlačni modeli za vse priložnosti, različne okuse in starosti ter strokovno svetovanje o najnovejših modnih trendih ur in nakita, so odlični razlogi, da nas obiščete. 

Pariz, Francija - pomlad 2018. Gc ponosno predstavi igralko, pevko, plesalko, podjetnico,  filantropinjo in modno ikono, Jennifer Lopez kot obraz spomladanske kampanje Gc zapestnih ur.

Kampanja posneta v elegantni vili in slike, ki vzbujajo klasičen GUESSov življenjski slog, so navdahnjene z vplivi estetskega in osebnega sloga same Jennifer. Kreativni direktor ter soustanovitelj GUESS?, Inc.Paul Marciano in fotografinja Tatiana Gerusova sta inspiracijo iskala v njenem življenjskem slogu, ki se izraža skozi udejstvovanje pevke v Las Vegas-u in igralke v Hollywoodu.

Za Gc je Jennifer oblekla čudovito Marciano-vo koktajl obleko, zapestje pa ji krasi glamurozna Gc ura. Slike prikazujejo dinamičen čar umetnice skozi njen zapeljiv karakter in karizmatično samozavest.

»Jennifer Lopez je v sanjah vsakega GUESS dekleta. Je ikonična in izjemno uspešna umetnica.« Pravi Paul Marciano. »Vpliv Jennifer je izjemen in vztrajno narašča, skozi to kampanjo pa poudarja zavedanje, da ženska postaja vedno lepša in bolj talentirana, ko si nabira nove življenjske izkušnje. Njena lepota in prefinjenost izžarevata v tej kampanji in presrečni smo, da je naše novo GUESS dekle.«   

Usain Bolt, Diego Maradona in Jose Mourinho v tekmi Prijateljstva

Basel, 21.3.2018

85 dni pred prvo tekmo svetovnega nogometnega prvenstva FIFA 2018, je Hublot združil prijatelje te ugledne blagovne znamke na dogodku imenovanem Tekma prijateljstva. Obstaja vrsta zgodovinskih športnih dogodkov, ki so zapisani v večnost. Hublot zna tovrstne dogodke kreirati bolje od kogarkoli drugega. Tudi tokrat so poskrbeli za veličasten dogodek z zvenečimi imeni, kot so Usain Bolt, Diego Maradona, José Mourinho, Roberto Carlos, Gianni Infantino, Marco Materazzi, Patrik Kluivert in mnogi drugi.

Priznani in uveljavljeni švicarski proizvajalec vrhunskih časomerov Hublot, ima resnično rad nogomet. Po tem, ko je pred časom predstavil posebno omejeno serijo časomerov, ki nosijo podpise in simbole nogometnega kluba Chelsea, je včeraj predstavil popolnoma nov kronograf Classic Fusion omejene serije nogometnega kluba Juventus.

Jack Heuer, častni predsednik in pravnuk ustanovitelja urarske znamke TAG Heuer, Edouarda Heuerja,  je upihnil 85 svečk. Praznovanje so obeležili s predstavitvijo omejene serije ikoničnega modela Autavia. Zgodba autavie pa ima svojo zgodovino, ki sega v leto 1933, ko so pri Heuerju oblikovali prvi merilnik hitrosti za avtomobile in letala. Ime je skupek besed, ki izhajata iz AUTomobile in AVIation. Tri desetletja kasneje je Jack Heuer obliko merilnika hitrosti prenesel na ročno uro in s tem obudil ime Autavia.

Tako kot originalno Autavio iz leta 1962, je tudi ta model oblikoval kar Jack Heuer sam. Ob praznovanju svoje rojstnega dne, pa je v dar prejel edicijo te ure, ki se ponaša s serijsko številko 0/1932, ki hkrati obeležuje tudi letnico njegovega rojstva.

Ob tej priložnosti je Jack Heuer o modelu Autavia povedal:« Zgodba o nastanku Autavie je zelo dramatična in polna zapletov. Autavia sodi v vrh mojih dosežkov, na katere sem najbolj ponosen, zlasti zato, ker smo leta 1962 uspeli uspešno prenesti kronograf v zapestno uro. Zato ima ta kolekcija posebno mesto v mojem srcu. Autavia je bil prvi model, ki sem ga izdelal in danes sem ponosen, ko vam predstavljam model ter serije, ki sem ga naredil kot zadnjega.«

Autavia tudi v novi preobleki ostaja zvesta duhu svojega časa in skozi moderno zasnovo in detajli, ponazarja zlato dobo dirkanja z motorji.

Na voljo v izbranih prodajalnah Slowatch

Hublot Big Bang Chelsea FC

Švicarski izdelovalec uglednih časomerilcev Hublot in aktualni prvak angleške Premier lige, nogometni klub Chelsea, sta ponovno združila sodelovanje in proslavila pričetek drugega poglavja njihove uspešne zgodbe. Vedno modra, vendar sedaj kot Big Bang.  Po uspešni izvedbi z Classic Fusion Chronograph Chelsea FC v letu 2016, je bil včeraj predstavljen Big Bang Chelsea FC in sicer nikjer drugje, kot v samem Stamford Bridge-u, domu »modrih«.

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih