Brezplačna dostava za vsak nakup nad 30 €

Iskalnik

novice >

Gucci in nova dimenzija sodobnega razkošja

Gucci je za svoj novi digitalni korak pod imenom #TFWGucci  (“That Feel When” ali “That Feeling When”) združil številne umetnike iz celega sveta.



Gre za tako imenovane Meme ustvarjalce, ki so sodelovali z znano modno hišo. Besedo “meme” je skoval britanski biolog Richard Dawkins v letu 1976 in pomeni “posnemati stvari.”
Umetniki so tako  ustvarjali svoje Meme stvaritve in uporabili Gucci elemente ter izdelke iz različnih linij. Med njimi se pojavlja tudi najnovejša kolekcija ur z živalskimi motivi po imenu Le Marché des Merveilles. Sodelujoči v tem projektu so med drugimi bili Amanda Charchian iz Los Angelesa, ki ustvarja privlačne in čutne podobe, Olaf Breuning, umetnik, ki deluje med New York-om in Zürich-om, znan po svojem igrivem ustvarjanju.  Ostali prihajajo iz različnih koncev sveta, med njimi je tudi fotograf iz Koreje ter Christto in Andreja, umetniški dvojec iz Katarja.

 

Gucci je v ta namen ustvaril tudi spletno stran, kjer si je možno ogledati vse Meme stvaritve. Več na digital.gucci.com/tfwgucci

Gucci je s tem projektom želel prikazati svojo redefinicijo sodobnega razkošja.
Ure iz kolekcije Le Marché des Merveilles naj bi bile kmalu na voljo tudi pri nas.

Sledite nam na tudi na FB @Slowatch, na Instagramu @Slowatch_Slovenija in Twitterju @SlowatchSlo